Tjenixen

Tjenixen
Idag så var det lång skoldag, men måndagar brukar gå relativt fort och lektionerna var ju okej. Vi började med Italienska, det var sådär, inte mitt favoritämne precis. Efter det så hade vi svenska och då började vi skriva brev som vi typ skall skicka till platserna där vi skall praoa. Är ganska glad över min praoplats, skall ju vara på Kauparve Islandshästar. På håltimmen så satt jag i caffis och fikade med Felicia. Fysik som vi hade efter det var ganska kul. Till lunch så fick vi makaroner och korv, som jag åt igår, blir lite trött på att äta pasta typ 24/7. Efter lunchen så hade vi SO och sen syslöjd. När skoldagen var slut så åkte jag in till stan och tittade en snabbis, samt köpte en milkshake med chokladsmak på mc donalds. Sedan så tog jag bussen hem igen. Sedan dess har jag suttit och drygat framför datorn.
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0