Sorry

Har inte orkat blogga de två senaste dagarna, därför så har bloggen varit lite oaktiv.
Men skolan har börjat igen, inte speciellt kul men för varje dag som går desto närmare kommer sommaren.
Idag så var det kort skoldag, lektionerna var ganska okej, fast engelska och matte är ju inte mina favoritämnen.
Efter skolan så gick jag och Felicia på stan, vi åt först lite på Mc Donalds, jag tog två cheeseburgare och en liten milkshake med chokladsmak. Efter det så gick vi på Lindex och kollade på lite grejer och sedan drog jag till Junis. Elvira var sjuk så jag fick ha hela gruppen, kämpigt var det men det går. Fast idag var de flesta ungarna hyperpigga och totalt okoncentrerade, men jag lyckades gå igenom scen 2.
Imorgon så skall man till mormor och kaninungarna. Känns väldigt tomt utan Curry, men det kommer fler kaninungar.
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0