Pyssel

Ja jag vet det låter barnsligt men nu på kvällen så har jag och min lilla syrra grort lite påskpyssel.
Det är några veckor tills dess dock:)

Och så har jag en liten tävling men man vinner dock ingenting förutom äran. Om ni vill gissa vad det är så skicka en komentar.Jag kommer presentera den som vinner i ett inlägg så ni får skriva lite kort om er själva.
Jag kanske presenterar 2 & 3 också men vi får se.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gör så här:
1. Titta på bilden.

2. Gissa vad det är.

3. Skriv vad du tror att det är i "komentar".

4. Glöm inte att skriva om deg själv & dina egenskaper. (ni får skriva så mycket/lite ni vill!!)

Här är bilden du skall gissa vad det är:


;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------




PÅSKPYSSEL BILD BOMB!!!:




Eldas nästan klara kyckling:)





PysselO_o


Min tupp!




Eldas klara kyckling.
_____________________________________________________________________________________________

Ej påskpyssel!:P
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Min kyckling av piprensare:)
Gullig va!?


__?__, Tuppen & Kycklingen

Lycka till!!

/Felicia<3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0