I'm back!

Hejsan!
Nu kan man säga att I'm back om track. Har somsagt inte bloggat så mycket nu under de senaste dagarna, har verkligen inte orkat eller haft lust.
Men nu kommer lite om de dagarna som passerat.

Söndag
Felicia Stenmark var ju här under helgen. Hon var hos mig på lördagen och en stund på söndagen. Vi hade jättekul! Har även fått veta att hon typ kommer hit helgen efter påsklovet och då har jag ju Majja och Qula. Det blir ju bara ännu roligare!

Måndag
Vaknade med illamående, magvärk och huvudvärk, prövade att gå till skolan men jag gick hem på håltimman. Sedan så spenderad jag resten utav dagen framför TV:n och såg på film. Vid halv tre så somnade jag och vaknade kring halv fem. Kände mig lite bättre då.

Tisdag
Mådde lite bättre, men det blev värre i skolan, så jag gick hem på lunchen och sedan så såg jag på film. Så den här dagen har varit tråkig som igår också.
Imorgon så skall jag till Specsavers och syntesta mig igen, min syn har typ försämrats ännu mer så antagligen behöver jag starkare glas. Vi får se.

g-Miss U
d-And U
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0