Hejsan!

Igår så kom man hem från Åventyrslägret.

Jag var helt slut för att man somnade kl: 02:00 och väcktes kl: 06:40.
Och så gick man på gladiatorerna. (det var inte gladiatorerna på tv)

Men vi gjorde massa roliga saker! Vi körde stafett och då var det typ Team Nalle Phu som vann.
Men det som var roligast var uppdragen och det laget jag var i hette Team Cool!.
Vi skulle tex: hoppa säck i skogen, gissa vilka ord som fattades i en låt O.S.V.
Och så skulle man måla någon som en katt i ansiktet och då var det jag som blev målad.
Jag blev jättesnygg..... INTE!:)
Men på kvällen så såg vi på film först en svensk film som alla kunde se.
Efter det fick alla som var 11 och yngre gå och lägga sig i gymnastiksalen men vi som var 12 och uppåt fick se en engelsk film.

Bloggar mer imorgon.

Bye Bye!!

/Feicia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0