Det är ju helt sjukt!

Många har säkert hört om Svt's nya barnprogram, "Snoffe döden och jag"
Såhär står det på deras hemsida www.Svt.se/snoffedodenochjag:
 

Snoffe, Döden & Jag...

Vi söker medverkande till ett nytt barnprogram

"Snoffe, Döden & Jag" är ett barnprogram som handlar om tankarna barn har när deras husdjur blir sjukt och dör. I programmet låter vi barnen få dela med sig av sina känslor och ger dem möjlighet att ordna en fin och värdig begravning.

Serien produceras under maj till sep 2012 och vi söker nu barn i åldrarna 8-12 år som befinner sig i denna situation. Programmet kommer att sändas på Barnkanalen under våren 2013.

Om ni vill medverka i programserien eller komma i kontakt med oss för att ställa frågor - skriv till oss!

 
Jag blev väldigt upprörd när jag såg detta, tanken bakom det hela är förvisso god. Men det hela blev helt fel. Jag förstår inte hur de kan komma på att göra ett sådant program. Det är helt sjukt. Usch säger jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0