Trött

Är helt slut ikväll. Lång skoldag och efter det tryggve. Väcktes klockan halv sex utav mormor. Min hamster Saga hade rymt igen och var nu på undervåningen. Men efter tio minuter så var hon i säkerhet i buren. Så jag bytte om och gick ner till källaren för att kontrollera boet. Bella hade dragit av mer ull under natten och bäddat in dem. Så jag grävde fram den lilla högen och plockade upp alla ungarna, med plastpåsar på händerna för att förhindra att ungarna och boet får min doft då honan kan bita ihjäl ungarna då. Men alla fyra var tjocka och fina. De har redan stulit mitt hjärta! Men den svarta har jag fattat lite tycke för. Men jag lade även märke till att två utav de rosa ungarna var en aningens grå/blåtonade. Så det skall bli spännande att se vilka färger som dyker upp. Så än så länge går allt bra. Längtar tills de kryper ur boet, men det är ju en evighet tills dess.
Bild på dem blir det imorgon, hann inte i morse.
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0