Rubrik

Hej, har inte orkat uppdatera. Har hänt lite tråkiga saker och jag har inte orkat skriva då. Det beror på att min mamma, onykter som alltid fick för sig att hoppa ut genom ett fönster och ta livet av sig. Så jag har varit lite deprimerad och har då inte orkat skriva inlägg. Så ni får ursäkta för denna oaktivitet.
Idag så var Felicia Stenmark och hennes lillasyster Elda här. Ronja var såklart med Elda och jag med Felicia. Vi hade väldigt roligt. Men tiden gick så himla fort! Det första vi gjorde jag att hälsa på lilla Saga som bet mig i fingret, aj, sedan så hälsade vi på alla kaninerna samtidigt som de fick mat. Efter det så gick vi upp till Carina för att hälsa på deras tre hästar. Morrison, Nema och Bravette. Fast dom var inte ett dugg intresserade utav oss så vi gick hem igen. Då var det redan dags för fika. Vi fick julmust, chokladkakor, lussebullar och vanliga bullar, mums. Efter det så hade vi dötråkigt så vi såg på den sista Harry Potterfilmen som vi hade sett i somras på bio. Vi skrattade typ ihjäl oss. Som vi även gjorde i somras på bion. Men tyvärr så skulle hon åka hem vid fyra. Men jaja, vi skall hinna ses en gång till innan de åker hem. När vet jag inte riktigt. Men förmodligen i helgen...:(...

Söndag-Måndag så skall Tinne kanske sova över. Håller tummarna på att det går. Börjar få "Tinneseparatångest"!!!

w
Sötnosen Cola

y
Suddig bild på tröttishamstern saga

Men det var allt för idag. Imorgon så skall man till frisören. Bara klippa ytterst på topparna - vill ha långt hår! Fast det är ju bra att klippa topparna, annars blir håret så jäkla slitet och fult.
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0