Romabadet

Idag så var vi vid Romabadet. Vi gick såklart den där banan. Den var rolig men man gled ner i vattnet typ hela tiden. Den kunde dock varit lite svårare men det får väl gå. Jag gick den flera gånger. Men eftersom jag ramlade ner i vattnet hela tiden så fick mina småsyskon, Daniel och Ronja, dra upp mig gång på gång. Haha! Efter det så fick vi glass. Gott!
Imorgon så skall jag bowla med Felicia Stenmark. Hon åker hem på fredag morgon. Så vi måste passa på att va en sista gång!
Mormor har fortfarande inte frågat Anette om jag och Tinne kan rida där på Söndag. Men jag fortsätter att hålla tummarna!
g
Saknar dig killen. Men om några veckor så kan vi ta hit dig! ♥♥♥

d
♥Jurist♥

f
I♥U
g
Tinne rider såklart denna härliga, tjocka tjej!

d
Kramis kramis

d
Suddig bild på lilla (tjocka) Busan

e
Majja då såklart som oxå ska komma hit (Ja hon stavas med två "J")

Förlåt för alla dessa gamla bilder. Hade inga nytagna att uppdatera med idag. Men det får väl gå för denna gång!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0