Kul eftermiddag!

Hej!
Idag så var man tillbaka till skolbänken. Men det var inte så himla farligt. Kort dag och även sovmorgon. Som vanligt på tisdagarna. Lektionerna var även roliga. Vi körde spel på matten. Läste på både engelskan och svenskan. Gjorde en asenkel labb på kemin och övade på låtarna under musiken, det är olika grupper och varje grupp skall framföra en låt. Vår grupp är typ den största, det är jag, sandra, felicia, helina, tanja, martin, hallin, rikard och typ simon. Men vi skall spela och sjunga california king bed.
Efter skolan så gick jag och Felicia på stan. Jag hjälpte henne att kolla på kläder. Själv hade jag typ inga pengar med mig och hade bara råd att äta på Mc Donalds när vi var klara. Men det går ingen nöd på mig. På torsdag skall vi eventuellt på bio!
Har även fått goda nyheter om bella. Hon har börjat bära halm och troligen börjat boa. Så jag håller tummarna på att hon får bebisar!
e
en utav Felicias kaninungar, snöboll, ca 8 veckor nu tror jag, hane. Han är tillsalu, så är du intresserad så skicka en kommentar.
s
Tinne när vi sov över
w
Min lillasyster Ronja
e
Bella!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0