Söndag

Hej!
Idag så är det söndag, jag har åter igen haft en slappdag med kaninungarna och datorn. Men det har varit -20 här så ut går jag inte.
Jag har också typ käpat hela dagen med att få ett modem till datorn att fungera. Mormor har sagt upp abonumanget på Rogers gammla modem och skaffat ett nytt som inte ville fungera. Men tillslut så lyckades jag fixa det. Det som behövdes var att sätta den i ett annat "USB-hål". Men som tack för det kommer jag att få 300 kronor, hoppas jag.
Har även börjat fundera hurvida jag skall göra med Bella. Hon har blivit så pass aggressiv efter att blivit dräktig att man måste ha en tjock jacka och tjocka vantar om man skall in i buren. Annars så attackerar hon en. Så jag tänker inte ta fler kullar på henne. Utan jag tänker på henne tam igen och sedan ha henne som myskanin.
k

h

s

h
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0