Hello!!

Jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge!!

Men i tisdags så hade vi friluftsdag och då så åkte jag skridskor!
Det var SUPER kul!!
Man blev s varm när man åkte så man var tvungen att ta av sig båda jacka och vantar!!
Man jag blev ännu mera förkyld så nu är jag hes och hostar.
Och så trillade jag på höften på isen!! Så jag har lite ont.
Ja jag vet det låter som om jag inte kan åka skridskor men det´kan jag faktiskt.
Jag har gått på konståkning och det var super kul men tydligen slutade jag på det:(

Vi har också fått ett papper om vilket språk man ska välja!
Jag vet inte riktigt vad jag skall välja? De språken vi får välja mellan är:
Spanka, Franska eller Tyska.
Så det är lite svårt......
Jaja, det är bara att välja:)

r
Hehe den blir aldrig för tråkig att kolla på;)

BYE BYE!!!

/Felicia<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0