Förlåt för dålig uppdatering

Oj! Inser nu att uppdateringen inte varit på topp. Men det får gå. Har verkligen inte orkat blogga så ni får leva med det.
Men igår så åkte jag och Felicia buss ut till hennes farmor efter skolan. När vi hade skött om Citrus och ätit mat så skjutsade hennes farmor hem oss till mormor. Vi gosade ett bra tag med kaninungarna och Felicia blev förälskad i Curry. Så hon tar nog honom. Jag måste ju även tillägga att vi kollade könen. Curry, Timjan och Kanel ser ut som hanar och Chili en hona. Är ganska glad för det! Kanel har jag nu beslutat mig för att sälja när han blir leveransklar. Timjan har ju redan Felicia Stenmark tingat.

Idag så var det en lång, tråkig och dryg skoldag. Men imorgon så går vi bara i från 10.10-11.45. Det blir skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0