Tjenixen

Hej!
Skulle blogga igår men jag somnade ifrån det.
Igår i skolan så var det Våryra med Roomservice. Roomservice innebär att man delas in i olika grupper ifrån olika klasser och går runt till olika rum för att göra olika uppgifter. De med flest poäng vinner. Sedan så var det även så att man skulle klä ut sig och temat var skräck. Jag hade min halloweenkostym. På slutet utav dagen då priserna delas ut så är det ju även utklädningsparad och den med bäst utstyrsel i sjuan, åttan, nian och bland lärarna vinner. Jag vann såklart inte, men det var kul ändå!
På kvällen så var det ridning, skulle rida Skelleton, men på teorin fick jag världens huvudvärk, så jag red inte utan tittade istället på. Efter ridningen så åkte jag hem, duschade och sedan körde pappa ut mig och Ronja till mormor och när jag kom dit så somnade jag direkt.
Idag så har jag börjat fixa det sista inför hästarna som kommer på Söndag. Gjort rent för Bella och matat alla kaninerna. Sedan så har jag bara slappat.
e
Saknar er!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0