Qula and Majja has arrived!

Hej!
Efter en smärre evighets väntan så kom äntligen Qula och Majja! Vi släppte dem i hagen och de började redan spinga och flamsa omkring för att utforska allt det nya. Jag tog in deras grejer, Anette åkte och jag flyttade ut i hagen. Satt där i någon timme och tittade på dem, sedan så gav jag dem varsin portion med hö och sedan gick jag in och åt mat, därefter så gick jag ut igen för att sätta på deras täcken, tror att det blir ett riktigt oväder under natten så dom får ha det bara i natt. Annars kommer de gå utan täcke både dag och natt. Sedan så gick jag in. Nu sitter jag här och väntar på att morgondagen skall komma, haha :).
Bilder kommer sen, försökte ladda upp men det gick inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0