Lägger snart ner...

Lägger nog snart ner, imorgon så skulle hästarna komma men givetvis så skall det vara skitväder så det går inte! Det tycks alltid komma hinder i vägen när de skall komma som får det uppskjutet gång på gång. Jag skyller inte på Anette, jag förstår att hon inte vill ge sig ut med transport i oväder. Men jag är typ skitsur på vädret och mig själv, varför ha ett hopp när det inte finns nått att hoppas på?
Idag så har vi vart fall haft påskfirande med kusinerna. Roger, Linda, Emelie, Nova och såklart lilla kusinen Annie var här, samt Tomas, Johanna, Linus, Oliver och Viktor. Det var väl rätt så kul, satt för det mesta på mitt rum och surade.
Jag saknar iallafall Qula och Majja...
g
Lill-Majja
d
Bitch-Qula
s
Jag och Majja
d
Tinne och Qula
d
Jag och Majja igen
d
Qula
e
Båda två!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0