I'm back!

Hejsan!

Skall försöka bli aktiv igen, har inte mått så bra de senaste dagarna och då har det slutat med dålig uppdatering.

Idag så gick jag hem ifrån skolan med huvudvärk. Orkade inte vara kvar. En timme senare ungefär kom mormor och hämtade mig till Gothem. Väl där så vilade jag först en stund, sedan fick hästarna varsin portion hö och jag gick åter in och vilade. Efter det kände jag mig piggare så jag gick ut och jobbade med Majja ifrån marken. Men när jag skulle göra samma sak med Qula så kastade hon sig bakåt då och då, halvstegrade och fånade sig. Så jag släppte henne och hon for iväg i galopp och gjorde en hel rad med bocksprång. Så det blev rejält med bus idag, men tillsist så hade hon busat av sig och jag kunde jobba med henne ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0