Ebba imorgon!

Hej!
Ser fram emot morgondagen då Ebba kommer hit! Hon går i min ridgrupp och hennes familj har en sommarstuga vid Åminne, det ligger inte alls lång ifrån min mormor. Ser fram emot det. Vi skall turas om på Majja ute i skogen, samt försöka med Qula i hagen. Blir väl ledare på henne.
Idag så var det kort skoldag, stog dessutom i Caffis som reserv då Kalle mådde dåligt och gick hem. Sandra och Lisa stog där också. Men mot slutet så fick jag ont i magen och gick hem, eller mormor hämtade mig för att jag skulle ut till henne.
Väl hos henne fick hästarna hö, sedan slappade jag, åt kvällsmat och gick sedan ut med lillebrorsan och red Majja en kort liten stund, en halvtimme kanske?  Vi red dessutom barbacka! Det var urkul och hon var verkligen jättemjuk i traven.
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0