Bildbomb

Nu så kommer en bildbomb ifrån praon.
s
Tritla, Tvenna och Stimpills rumpor
s
Jag och Tirtla
s
Fina Tirtla
e
Tvenna
w
Felicia och Tvenna
d
Embla
d
Andey
w
Strakkur
d
En söt häst som liknar Reva som Felicia var medryttare på förut
g
Detta är då riktiga Reva, liknar den andra va?
d
Felicia går fram för att hälsa samtidigt som Tirtla poopar i bakgrunden
f
Några utav hästarna i stora hagen
s
Fyller på med hör till Strakkur och Stari
s
Sådär, nu var höet klart och de kan äta
s
Så medans de äter så mockar vi...
w
En söt häst vid namn Styrmir
h
Blakkur <3
s
Felicia på Tvenna
s
Jag på finaste Blakkur
d
Felicia på Tvenna
g
Jag
g
Blakkur
g
Åker bakom trakorn på vagnen för att lasta i pinnar och ris
s
Mupp
t
Felicia ser ovanligt glad ut, kanske är det för att man får skjuts på en vagn bakom en traktor?
d
Felicia provar mina glasögon
d
Stari och Strakkur
a
Finns inget mysigare
e
Dagfari som vi råkade ta in, trodde att han skulle skos men det var en häst i hagen bredvid
d
Påfyllning utav vatten
d
Törstig häst
a
Ännu en törstig häst
w
Felicia som fastande mellan två balar
w
Sen när hon kom upp, efter många om och men och mycket skratt så ramla hon ner i ett annat hål.
a
Men sen så är det bara upp igen
s
Fastna gjorde jag ju oxå ett par gånger

Det var allt
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0