Måndag

Skolan har vart rätt okej idag. Lektionerna flöt på snabbt och allt kändes okej. Fast luchen var ju potatisburgare och blodpudding - hatar det!
Imorgon så skall vi ut på skogsliv, och för er som inte vet så innebär vi att vår klass 83 och 84 skall ut i skogen. Där skall vi delas upp i grupper och sedan skall varje grupp bygga upp ett vindskydd som vi skall sova i under natten, göra eld och mycket annat. Det är lite trist - föredrar att sova hemma i en varm säng istället för i en sovsäck under ett vindskydd ute i den kalla skogen. Bilder kan jag inte ta! För man får inte ha med sig mobil, ipod, kamera, Mp3 och sådant där.... Så det innebär ju också att jag inte bloggar imorgon kväll. Men på Onsdag så lovar jag att skriva ett inlägg så fort jag duschat några gånger.
Får väl bjuda på en bild som jag tog igår på Russel. Han är seriöst skitsnäll, social och gosig. Älskar honom redan. Men man kan knappt tro att han är hingst, så rar är han.
Hejdå!

s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0