Långt inlägg...

Under Tisdag-Onsdag så var vi ju som sagt ute i skogen, det var ganska kul men jag typ snubblade och ramlade 700 gånger. Men det var faktiskt kul. Min grupp var: Jag, Felicia, Viktor.H, David , Leon och Martin. Vi var faktiskt en rätt bra grupp.
Men på onsdagen kom vi hem rätt tidigt, så pappa skjutsade hem mig och det första jag gjorde var att duscha - länge, länge, länge. Men fick ändå inte ur röklukten ur håret. Därefter så vräkte jag i mig pizza och sedan så gick jag och sov i två och en halv timme. Vid halv två så väckte mormor mig eftersom  jag skulle ut till henne. Så vi hämtade Daniel ifrån skolan, Ronja skulle komma ut senare på kvällen med pappa. Men sedan så bar det av hem till mormor och jag sov som en stock i bilen. Men när vi var framme så rusade jag direkt in, bytte om till stallkläder och sedan sprang jag ut till Russel!!! Den lilla raringen, jag tog sedan in honom och stod och borstade och pysslade med honom i evigheter - han är så ortroligt snäll så att det inte är sant. Därefter så tränsade jag honom och promenerade runt med honom i hagen en stund. Sedan så släppte jag honom och gav honom kvällshö. Under kvällen så pysslade jag om min lilla Cola. Han/hon är supergullig, men han/hon börjar bli jättestor nu. Anledningen till att jag skriver han/hon är för att jag inte är säker på könet.
Idag så var skoldagen bra, vi hade ridning ikväll och Sessan skötte sig fint, är faktiskt riktigt nöjd för en gångs skull.
Men nu måste jag sluta, bilder kommer imorgon! LOOOOOOOOVAR!!!
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0