Klassfoto

Idag så var det dags för klassfoto. Jag satt ned som vanligt längst fram och i mitten som på alla mina klassfoton. Bara för att jag är kortast i klassen. Bilden på mig blev totalt miffo. Men det duger nog.

Ridning var det också ikväll. Jag och Felicia bestämde att hon skulle äta här hos min pappa och få skjuts utav honom till ridningen, men först så gick vi hem till henne och hämtade hennes ridkläder och sedan gick vi hem till pappa. Han bjöt oss på spahgetti och pastasås med bacon, supergött!
Ridningen gick väl si så där, jag kände mig inte riktigt fokuserad i början. Men efter ett tag så slappnade jag av och blev koncentrerad, men givetvis så börjat Mr. Butler krångla. Men men, man kan ju inte alltid göra bra ifrån sig.

På tosdag så bär det av till optikern för att syntesta mig igen för att se vilka glas jag behöver och därefter så skall man välja ut bågar. Sedan så får man vänta ett par dagar innan de ringer och säger att glasögonen är klara och man kan hämta dem. Jättekul, not :P...

Nytagna bilder kommer imorgon, hinner inte ladda upp dem på datorn nu, men ni får några bilder som jag la ut igår... Gotnatt!

d

g

c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0