Fredag!

Äntligen fredag!
Dagen var extra kort idag, det beror på att våra idrottlärare var ju ute med 82 och 85, så att SO:n hade vi tidigare och slutate då vid halv tolv. Mormor hämtade mig och sedan så fick vi vänta någon timme innan vi hämtade Ronja och sedan Daniel. Därefter så bar det äntligen av till Gothem!
Det första jag gjorde var att rusa ut till underbara lilla Russel. Han fick smaka på knäckebrödet som vi bakade på hemkunskapen. Han fullkomligt älskade det! Sedan så fick han en godisblandning på 2 äpplen, 2 morötter, mitt bakade knäckebröd och 4 sockerbitar. Det smakade förträffligt tror jag nog att han tyckte. Sedan så slappade jag lite innan kvällsmaten och efter att vi ätit så gick jag ut och pysslade med honom.
Felicia skulle komma hit imorgon, men hennes mamma är borta ganska mycket i helgen och hon ville hellre vara hemma och ta handom kaninerna...:(
Jag får väl bjuda på några bilder på Russel igen, men skall försöka få några nya, fräscha på mig.

d

e

w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0