Cykelutflykt

Ciao!
Idag så var det cykelutflykt för alla klasserna i skolan. Man skulle cykla runt till olika stationer där man gjorde olika saker, man kunde även samla ihop bonuspoäng. På två stationer fick vi sjunga och dansa "Små grodorna" och på någon så tvingades Alex svälja ett rått ägg, vilket inte gick så bra. Men det var ändå kul att någon vågade. Men det var kul iallafall!

Just nu så är man hos mormor som vanligt, har nyss ätit lite popcorn med någon sorts apelsinläsk till. Men nu så ser man på South Park.
Men nu på eftermiddagen hos mormor så har jag röjt upp lite i ladugården, städat lite eftersom det såg ut som hej kom och hjälp mig. Men nu så är det någorlunda okej.
Imorgon så kommer den där tjejen för att rida, alltså en bekant till min morbror Roger skall hjälpa honom med något arbete och hans dotter får då alltså under tiden komma hit. Hon är lite yngre än mig, kanske 10? Men hon har ridit förut så det går nog bra.

Ni får ursäkta att det blev ett bildlöst inlägg, men jag har inte hunnit fotografera något eller mig. Jag brukar inte heller fotografera mig så mycket, jag tycker att jag inte passar på bild. Men imorgon så får jag väl be den där tjejen att fota lite och så fotar jag också såklart.
Bloggar mer imorgon!
Arriverderci! (Umh blev det nått stavfel nu??? Sandra Kollberg, hjäääääälp!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0