Sorry

Har verkligen varit oaktiv här på bloggen de senaste dagarna. Men det skall nu ändras!
Idag så har man vart hos frisören och klippt topparna, mitt hår känns hur kort som helst! Fast hon bara klippte någon centimeter.
På fredag-söndag så får mamma komma till gotland men sedan åka tillbaka till malmö där behandlingshemmet är. Vi skall träffa henne då under fredagen. Är lite nervös. Men det skall nog gå bra. Trots att jag fortfarande är besviken på henne. Men jag hoppas att jag klarar av att se henne igen, trots allt.
I helgen så skall vi även flytta in kaninburen i ladugården. Det blir varmare för dem. Bella är verkligen hur söt som helst! Fast det är ju Pepzii, Cola och Charlie också.
Men vi flyttar också in den i ladugården så att ungarna får lite mer värme. Vi kommer iallafall att para Bella med Pepzii i början på januari så ungarna kommer redan i början utav februari. Tagga!
I februari så får vi ju även hästar igen, två russ denna gång då. Men det har jag ju redan avslöjat i tidigare inlägg.
Förlåt för ett bildlöst och långt inlägg, skall ladda upp med nya bilder inom kort.
Godnatt!
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0