Sjuk

Hej, har vart hemma idag. Feber, huvudvärk och illamående. Har bara lite feber nu, får se om jag orkar gå till skolan imorgon.
Men jag har iallafall gått på en promenad idag, gick hem till Felicia en liten stund. Kände mig lite piggare då, men det kan bero på att jag nyligen tatt en alvedon. Men vi såg på TV, pratade och gosade med kaninungarna. Sedan så kollade vi könen igen och jag insåg då att jag hade begått stora misstag när jag hjälpte henne förra gången. Attack var en hane iallafall, men Kristall och Azka som jag trodde var hanar ser väldigt tydligt ut som honor men Midnatt är fortfarande en hona. Men jag är bombsäker på att jag har sett rätt nu.
Sen så gick jag hem och började känna mig febrig igen och huvudvärken kom tillbaka.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0