Ridning

Ikväll så var det ridning! Fick faktiskt ZOLITO! Varför han ännu går lektion vet jag inte! Men jag njöt utav varenda sekund utav att sitta på hans rygg. Men jag började nästan gråta när lektionen var slut... Men jag får väl försöka släppa taget om honom. Men det är svårt... Har ännu inte släppt taget helt om Winnie som såldes för många, många år sedan.
Idag på eftermiddagen så var vi på yrkesmässan i rackethalllen. Jag har börjat fundera över två olika linjer på Gymnasiet. Hund eller film. Men har ännu ett år till på mig att välja.
Har även hjälp Felicia att könsbestämma de fyra äldsta kaninungarna. Vad de blev kan ni se här nedan, lägger upp bilderna på dem igen, så ni får ursäkta att bilderna kommer i repris igen.
Imorgon så är det äntligen fredag, roliga lektioner och kort dag!

r
Kristall-Hane

e
Azka-Hane

e
Midnatt-Hona

s
Attack-Hane

Bildbomb med nya och fräscha bilder kommer imorgon!
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0