Måndagen den 10/10-11

Hejsan!
Dagen började med att man väcktes klockan sex utav mormor för att äta frukost, efter frukost så gav jag alla kaninerna mat. Cola fick knäckebröd och morot, samt pellets, Bella och Charlie också, gav dem även nytt hö och sedan så var det dags åka in till stan för att gå i skolan. Jag blev lämnad först som vanligt.
Därefter så gick man i skolan då såklart. Det var långt och tråkig, maten var hemsk (blodpudding och potatisburgare) och den enda bra lektionen var syslöjden, där hade man åtminstone lite kul.
Efter skolan så hämtade pappa mig för att jag skulle börja i min tryggvegrupp. I tonårsgruppen som jag då går i så finns det tre tjejer som är över 17 och två killar som ligger runt 13-16 år. Vi presenterade oss bara och så. Men nästa gång så skall man berätta om vem som är den som dricker eller missbrukar eller har druckit eller missbrukat i familjen :(...
Imorgon så har vi sovmorgon! Gud så skönt!

y-haha, vilken min!

t-Sötnos (Observera att jag har blixt, därav de röda ögonen, det var så mörkt så att man behövde blixt)

e

h-Fuck You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0