Lång dag

Hej, skoldagen har vart lång och tråkig, försov mig igen så jag hann inte äta frukost och lunchen var äcklig. Efter skolan så gick jag till ICA Wisborg för att ta ut pengar som jag skulle lämta tillbaka på Los Panchos (Stavfel) eftersom när jag hämtade mat därifrån så funkade inte kortet så jag fick betala idag, när pappa kom hem så åkte vi till Specsavers för att fixa ett par utav mina glasögon som satt lite lösa. Men sedan så bar det av hemmåt och då tråkade man loss på datorn och tuggade tuggummi. Så dagen har vart urtrist!
Men jag är ändå lite  förväntansfull! Jag och mormor skall flytta ner marsvinen i källaren (Det är varmt där!) eftersom det luktar redan dagen efter vi gjort rent. Så det blir lite fräschare vid köket och så. Men sedan så skall vi börja titta efter en till kanin! En hona! För vi skall typ skapa en liten, liten, liten "uppfödning". Men honan och Cola behöver ju fortfarande växa till sig så kullen kommer kanske i slutet utav Mars. Men det ser jag såklart fram emot!
Skulle ladda upp en bild men såklart dampar både datorn och mobilen! Så ni får åter igen nöja er med en gammal, tråkig bild.

g
Det var dessa glasögon som vi fixade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0