Kommer-inte-på-en-rubrik

Hej!
Dagen idag har väl vart helt okej.
Skoldagen började med hemkunskap, fick jobba med Erik och idag skulle vio göra pannkakor som jag tycker är jätteäckligt, eller mindre gott som man måste säga där. Jag gjorde typ tre pannkakor och Erik fyra. Min och hans första gick sönder. Men hans andra pannakaka och de andra blev bra. Men min andra blev misslyckad igen och den sista blev väl någorlunda bra.
Efter det så hade vi beting eftersom matten var inställd, men jag gör det hemma satt istället och läste och drack varm O'boy i caffis.
På idrotten så fick jag andningsproblem igen, blev tomatröd i ansiktet fast jag knappt ansträngt mig. Efter lektionen så gick jag och Felicia till skolsköterskan för att kolla upp det, jag berättade att jag har upplevt det många gånger tidigare. Så hon ringde pappa och nu skall pappa boka tid hos en läkare så jag får göra olika tester för att de om jag har ansträngningsastma. Skall även kolla upp om jag har någon allergi eftersom jag hela tiden blir täppt i näsan fast jag inte är förkyld.
Sista lektionen var SO och då så satt vi somsagt i datasalen.
Sedan så åkte man till mormor och då pysslade man om Russel, Cola och gjorde även rent i Charlies bur (superäckligt eftersom det inte blivit städat på ett tag, nu så får vi skärpa oss).
Men nu så sitter man och kollar runt på internet.

e
Var tvungen att lägga ut den igen så att ni inte skulle dö utav ett bildlöst och långt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0