Hejsan Svejsan!

Idag har det varit den SÄMSTA dagen i HELA mitt liv!!
När man kom till skolan så tog man av sig skorna och jackan
och sedan så går man in i klassrummet och hänger väskan på stolen
sätter sig och efter typ 5, 10 minuter börjar vi. Halva dagen går
Och så äter vi lunch och sedan när halva klassen går till träslöjden (vi har halv klass i sv och träslöjd)
så hänger väskan på min stol. Och sedan när man kommer tillbaka så har någon
tagit min väska och lagt ut mina nycklar och vår so-arbetsbok (vi har läxa i so).
Men vår lärare har varit där hela dan och när hon inte var där så låste hon ju så klart
kassrummet. Så det måste vara en i klassen som måste ha tagit det!
Så vår lärare ska efterlysa den i klassen och tydligen maila hem till
alla föräldrar!
 (fast bara till dom föräldrar som har barn i vår klass så klart)
+ Att mamma hade köpt den i en affär i Tjeckien när hon var där på semester
och den affären finns inte här i Sverige! O,-o
/Felicia -._-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0