Dagen

Hejsan!
Skoldagen började med att vi skulle till ungdomsmottagningen och där så blev det pinsamt, de flesta fattar nog vad de pratade om där!
Men sedan så hade vi datasal, lunch, NO och musik. Så det var väl en okej skoldag med andra ord.
Efter skolan så gick jag hem och vid halv tre så kom pappa, vi skulle åka och prata med några eftersom jag skall börja i en Tryggvegrupp och tyspiskt nog så visade det sog att Viktor Sjöbergs mamma är en utav mina tryggveledare eller vad man nu skall kalla det!
Hehe...
Sedan så var det dags för Elvira och mig att leda vår junisgrupp. Eleonor hjälpe oss inte den här gången för hon satt och plugga. Men jag och Elvira klarade oss bra, det kom bara ett barn den här gången. Hon heter Hilda tror jag. Men vi körde lite olika lekar eftersom vi inte kunde träna på någon teater eftersom det bara var hon där (fattar ni?).
Men det var väl allt, kan inte lägga upp nya bilder. Skulle till mormor imorgon och där kan jag lägga upp nya bilder, men nu går inte det eftersom Ronja har fått en kraftig urinvägsinfektion+maginflensa. Så hon är väldigt sjuk och mormor kan inte hämta mig och jag vill inte heller få influensa.
Hejdå

h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0