Sorry För Att Jag Inte Har Bloggat På Länge-_-

Hej jag är jätte ledsen att jag inte har bloggat på länge:!
Jag har tänkt att göra det men det har liksom inte blivit av.
Men i söndags så var det ridning och då fick jag rida Artik!!! (största hästen som går på lektionerna)
Jag har önskat honom typ 4 ggr och äntligen så fick jag rida honom!!

Och det bästa var att vi hoppade på lektionen!
Men det var ju några i min grupp som red B-ponnysar också,
så när vi som red större hästar skulle hoppa så så fick Kattis
höja hindrena. Och när jag skulle hoppa mitt näst sissta hinder så stukade jag
mitt lill-finger:(
Och det gör fortfarade lite ont.
Jaja det går nog över snart om det inte råkar vara brutet men jag tror inte det.
/FeliciaC:

e
Saknar dig Springer!!


Saknar er också jätte, jätte mycket Rimanda och Enya!!


e
Och så saknar jag ju Amanda så klar!!
Efter som att jag bor i Stockholm och Amanda på Gotland:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0