Oaktiv

Förlåt för att jag vart så oaktiv nu under de senaste dagarna. Men jag har inte orkat blogga. Men nu skall jag göra ett nytt försök.
Under onsdag och torsdag så hade jag och Sandra jour i biblioteket. Vi hade faktiskt kul! Efter skolan på torsdagen så följde jag med Felicia och såg när hon red sin medryttarhäst Reva. Jag frös ihjäl! Dock så fick jag själv bara rida en liten bit... Men efter det så var det ridning på ridskolan. Red Mr. Butler! Han är verkligen otroligt snäll!

Idag så var skoldagen normal, efter skolan så gick jag, Ronja och mormor på stan för att jag behövde vinterstövlar och en jacka.
När vi väl var hemma hos henne så började jag pyssla med kaninerna, Bella har blivit tjockare! Hoppas verkligen att hon får bebisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0