Kommer-inte-på-en-rubrik

Hej!
Skoldagen har väl varit okej, den var ganska lång och tråkig men det var inte så farligt. Italienskan var väl det allra tråkigaste idag, men jag försöker och kämpar på ändå. Tror inte att jag kommer att få ett så bra betyg inom det ämnet, men jag hoppas åtminstone att jag blir godkänd. Bilden var nog det roligaste på hela dagen, men min bild höll på att gå helt åt skogen men Marie lyckades rädda den så att nu är det inga som helst problem med dem. Nu så ser man på ett hur löjligt program som helst! Eller min lillebror tittar på det och han har TV:n just nu, bajs också. Hahahawha. Men jaja, det var väl allt, hejdå!
/Amanda

d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0