Hej!

Hej, skoldagen har varit lång och tråkig. På matten så fick jag fruktansvärt ont i magen och i huvudet, samt spykänslor och sura uppstötningar. Usch! Efter lektionen så gick jag till skolsköterskan. Fick en alvedon. Fick sedan ligga och vila och missade hela SO:n. Men jag kände mig jättedålig och jag skulle bergis ha spytt på SO:n. Men efter det så mådde jag lite bättre och gick på sista lektionen som var syslöjd. Det gick superbra!
Men på tryggve så kom magontet och de sura uppstötningarna tillbax. Så när jag vat hemma så tog jag en alvedom och gick och la mig i en timme. Sedan mådde jag bättre igen.
Får se hur det känns imorgon.
Godnatt!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0