Förlåt Att Jag Inte Har Bloggat!

Hej!

Jag har liksom inte hunnit med att blogga och har inte orkat.
Igår så var det ridning och då fick man rida TinTin!
Det var barbacka och det hade jag längtat efter men det visade sig ganska
fort att han var ganska hård att sitta på. Man kände ryggraden!!
Men det gick bra ändå fast att man har skit ont i benen idag.
Och idag blev jag, Eden och ALine äntligen klara med manuset till en teater som vi ska spela upp
för klassen.
Och vår lärare är sjukskriven till den 4:de  December så vi kommer att många olika lrare fram tills dess.
Ja nu har jag inte så mycket mer att skriva så nu ska jag lyssna lite på
musik och kolla lite saker.
Bye Bye!!
/Felicia:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0