Förlåt Så Jättemycket

Hej!

Förlåt att jag inte har skrivit något på länge.=(
Men det är för att jag har varit i Dalarna, och firat
Midsommar med några andra familjer. Det var kul
men ändå jobbigt att vara där. För att det var
mycket mygg och knott. Jag fick 3 st knottbett och 20 st myggbett.

På midsommar så gjorde vi en egen midsommarstång
och spelade brännboll. Till midsommar lunch så åt
vi buffè med jättemycket mat. Det var jättegott.
Efter det så kastade jag lite pil och körde lite badminton.
Och så har vi så klart gjort mycket annat.

PS: Förlåt att jag inte har skrivit mitt namn
 på det jag har skrivit, men det är bara att
gå in på Felicias- och Amandas Inlägg.

/Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0