Casting & Blackminton

Tja.

Jag sitter hemma och kollar på Lotta På Liseberg.
Inget illa ment till er som gillar pogramet, men
jag tycker inte att det pogramet är så bra,
dom måste skruva upp tempot. Om någon
håller med skriv då det på "komentar" och skriv
gärna vad du heter.

Jag längtar till imorgon för då ska vi på lägret
köra Blackminton och Casting. Om ni inte vet
vad det är så kan jag förklara.

Blackminton: Man har speciella neon lampor,
man målar sig med en speciell färg på kroppen
och så lyser färgen + att man spelar Badminton.

Casting: Man har ett fiskespö som man kastar
på en mål tavla och får olika poäng.

PS: Skriv mer komentarer vi vill ha massor av dom!!!!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0