Lite om mig själv

Hej!

Jag heter Felicia.
Jag är 11 år och började rida när jag var 7 år.
Jag bor på Värmdö i Stockholm och jag rider för "Siggesta Ryttare".
Varje sommar åker vi ner till farmors stuga på Gotland. Stugan gränsar till
Amandas mormors gård. "Nästan" alla i min släkt bor på Gotland.
Amanda och jag lärde känna varandra genom att min farmor känner bonden
(Amandas morfar) och så började vi umgås mer för varje år och nu är vi bästisar.
Mina intressen är att rida, dansa och sjunga, jag älskar djur särskilt katter.
(Jag hatar småkryp) Mina vänner i skolan brukar kalla mig för "Fellan".   


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Jag har tittat på eran sida och den värkar väldigt bra och intressant!! Jag gillar också hästar! Hoppas fler kommer titta på den här! Amanda (Jag går i Felicias klass)!!

2011-06-17 @ 10:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0