Tjugo saker som du kanske inte visste om mig

En sak först, har precis fått veta att felicias arm är bruten, på två ställen!
Detta är tjugo saker som du kanske inte visste om mig Amanda.
1. Mitt fullständiga namn är Amanda Theresia Maria Söderström
2. Jag skriver dagbok
(tycker att det är oehört skönt att kunna skriva ner mina privata känslor)
3. Jag tycker att pannkakor smakar blä!
4. Mina två bästisar heter båda Felicia
5. Min favorithäst heter Zolito
6. Jag har världens sämsta lokalsinne
7. Min mamma har blivit misshandlad av sin nya kille som hon nu separerat ifrån
8. Jag har skärt mig själv och har fortfarande ärr
9. Min mamma är alkoholist
10. Jag älskar att skriva
11. Jag hatar folk som sviker
12. Jag har samanlagt åtta husdjur
13. Jag är för kort för min ålder
14. Jag är blondin och då menar jag hårfärg och antalet hjärnceller
(haha!)
15. Jag är blyg
16. Jag har en speciell tvångstanke, exempel: om jag slår mig i ena handen så måste jag slå i den andra så det skall kännas lika dant på båda händerna
17. Jag är livrädd för spindlar!
18. Jag är lite rädd för att hoppa
(med häst såklart)
19. Jag har ingen aning om vad jag vill gå för linje på Gymnasiet.
20. Jag har ärvt min mammas häftiga temprament

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0