Stackars Felicia!

Felicia Pettersson har kanske brutit armen! Hon skulle rida på en häst idag i skogen, ett stort varmblod. De var på en äng och plötsligt blev varmblodet alldeles glad och skuttade, bockade och busade runt. Felicia råkade av misstag tappa stigbygeln, valacken fattade galopp och tillslut ramlade hon av rätt på armen! Stackars lilla Felicia! Jag håller tummarna på att armen inte är brutan, men troligen är det nog så! Stackars henne! Men hästen blev väl bara glad över att få komma ut det var nog därför, hon var väl inte berädd. Men det händer alla, det har hänt mig. Men jag har aldrig skadat mig illa. Men hoppas att hon inte är skadad så allvarligt!
Och felicia, förlåt om du kanske inte ville att jag skrev det här. Men det var ju inte ditt fel att det blev så!

d -Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0