Skolavslutning idag!

Hejsan!
Idag så är det äntligen skolavslutning och jag är färdigklädd i en vit klänning, en tröja som (enligt mig) ser tantig ut och så skall jag ha ett par urläckra skor som jag hittade på Skokanonen i förrgår.
Sedan måste jag vänta till den 9 Juli -för att då kommer Felicia Stenmark äntligen hit till Gotland igen. Då skall vi rida varenda dag och förhoppningsvis är Enya inte halt då som hon vart några få dagar nu, igår verkade det mycket bättre.
Rimanda börjar bli uttråkad av att bara gå i hagen, men nu till sommarlovet skall jag sätta igång henne på allvar. Marika (Hon som lånat hästarna av någon och sedan "gett" dem till oss) skickar med en sadel denna gång så det blir ju mycket mer fart och sådant då. Dessutom får jag även låna en sadel av en kompis så allting blir ju skitbra. Men nu måste jag dra, skall kolla in lite andra hemsidor (börjar halv tio).
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0