Presentation

Ja nu tycker jag att en presentation utav mig (Amanda) är på sin plats.
Mitt fullständiga namn är Amanda Theresia Maria Söderström och jag är född 1997. Jag är blondin i både hårfärg och i hjärnan (Haha). Jag älskar hästar och har ridit på ridskola sedan jag var nio. Förra året hyrde vi i varje fall två shetlandsponnyer, Sjöängens Enya och Quling. I år så har vi yttligare två shetlandsponnyer, den ena är Enya och den andra är hennes syster Sjöängens Rimanda. Båda de två är också födda 97. Vi väntar även på ett russ som kommer lite senare.
Men åter till mig.
Jag är enbart 151 centimeter lång. Jag älskar såklart hästar och att spela teater. Jag älskar även att skriva så här på bloggen kommer jag i alla fall skriva mycket. Mina bästa kompisar heter Felicia Pettersson (www.feliciashettis.blogg.se) och Felicia Stenmark. Sedan har vi ju Helina Özyurt (www.helinas.blogg.se), Sandra Kollberg och Tinne Nyström. Jag har även en egen blogg som heter www.Mannez.blogg.se. Men jag hade inte så mycket mer att skriva om mig själv. Men hoppas att bloggen kommer att få er intresserade så ni följer den.
/Amanda Söderström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0