Förlåt för dålig uppdatering

Hej, har inte kunnat uppdaterat så bra idag eftersom jag sov faktiskt över hos Felicia Petterssons farmor. Kaninungarna som felicia fått var jättesöta. Tro mig. Men idag så har jag ont i halsen. Så hästarna får ta det lungt idag väl. Eller så gör jag det där bra motionssättet som bara tar tio minuter, svårt att förklara hur jag gör. Men jag lovar dig att det inte är något dumt då. Men det var väl allting som jag hde att bjuda på, så jag säger hejdååååe!!!
Vänta en sak till! Igår så skulle jag och Felicia bada, hon satte en platspåse över gipset. Men efter en kort stund i vattnet såg jag att påsen lossnat. Så gipset var dyngsurt. Så vi fick åka in och gipsa om. Men det gick i varje fall jättefort, vi åkte kvart i tre och var hemma igen vid fem över fyra. Hennes farmor bor då på landet i vallstena så bilturen till stan är cirka en halv timme. Men nu så säger jag hejdå igen. Så HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0