Enya

Hejsan!
Här kommer ett litet längre inlägg eftersom jag har lite tråkigt. Men Sandra (min kompis) kommer att låna ut sin shettissadel åt oss i ungefär en vecka. Så det blir ju bra. Men ikväll så har jag storfotograferat Enya. Bilderna blev väldigt bra säger jag bara. Men vissa blev seriöst bara usch. Men imorgon måste jag sitta barnvakt åt min lillasyster i några timmar eftersom mormor skall till frisören. Men hon kommer säkert att sitta vid datorn hela tiden så jag behöver inte sysselsätta henne i alla fall.
Just nu så ser jag på TV och skriver på bloggen såklart. Men ikväll så tänker jag gå ut och sätta mig vid hästarna och bara njuta. Det är så mysigt säger jag bara, men nu om nån dag så kommer det säkert bli lite ståhej eftersom tvärs över vägen vid hästarnas hage så ligger en annan hage och några stugor där en familj bor på sommaren och har med sig två hästar. Förra året hade de en jättevacker hingst med sig som rent ut sagt blev kär i lilla Enya.
Hejdå.
Ps: Här är några bilder på Enya

s

t

f

f

e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0