Jag Blir Galen!!

ÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅH! Jag blir GALEN!!
Jag vill åka till Gotland NU. Men det är ju som sagt
4 dagar kvar=( Idag så var jag på Tekniska museet
och det var INTE kul, dom hade typ tagit bort allt roligt och
gjort en Nasa utställning istället;¤ Sedan så gick vi till Riksidrotts museet.
Det var lite roligare i alla fall. Sen så åkte vi hem och åt och kollade
lite på tv. Och nu så sitter jag och skriver på bloggen.

Här är några bilder på hästar från stallet där
jag rider lånade från google.
(Om det är någon som rider en häst så är det inte jag)
    
      Det här är Tiara                             Det här är Snoffe
                                                               (Snowflake)

   
     Det här är Lady Lukas                   This is Kingen


Kommentarer
Postat av: Maria - hobbyfotografen

Vad söt Snoffe var :D

2011-07-05 @ 22:28:47
URL: http://leptir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0