Tråkdag

Min dag har som rubriken tydligt avslöjar, har vart en riktig tråkdag! Felicia Stenmark var på Nickelodeondagen. Jag har aldrig vart på nått sådant, för som vanligt har mina föräldrar aldrig tid. Så jag fick sitta hemma och tråka. Men imorgon så kommer Emelie, då får väl hon rida Enya (med sadel) och jag och Felicia delar på Rimanda. Det blir kul - och kameran medföljer.
Hm...
Just det - jag vann överlägset över min lillebror och kusin i kubb. Vi kör vår egna varition. Men det orkar jag inte förklara nu. Men Daniel blev skitsur - men det får han tåla. Han blir annars så mallig när han och Linus vinner.
Det var väl allt som jag hade att erbjuda på.
Godnatt
d

g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0