Info om dagen + en bildbomb

Tjo bre! Idag har det sannerligen vart en dag jag aldrig glömmer. Eftersom det var mulet ute så passade vi på att åka in till stan, vi skulle ta en glass vid hamnen. Men givetvis så är Almedalsveckan igång. I en halvtimme körde vi runt på hamnen på jakt efter en parkering. Men nej då, inget fann vi! Så vi bestämde oss för att åka in till stan (innanför ringmuren) och köpa glass från den lilla "Visby glass" nästan intill Lekstugan. Men vi fick ju en parkering där, så glass blev det iallafall. Sedan så köpte vi ett kort till min näst yngsta kusin Viktor (Annie är då yngst, men de är inte syskon då jag har två morbröder, Viktor är Thomas yngsta, han har då tre barn. Sedan är det ju Roger och hans första barn Annie.). han fyller nämligen sju år imorgon! Så vi skall på kalas då. Men vi köpte även dopkort eftersom Annie skall snart döpas!
Därefter så handlade vi på Willys. Fast jag, Ronja och Daniel gick in på Zoomarket under tiden.
På vägen hem till Gothem så handlade vi glass i Fole och tankade i Källunge. Sedan så bar det av hemåt!
Men på kvällen så skulle Daniel och Ronja givetvis rida, jag red då också. Vi red bara i hagen då hästarna fortfarande var lite ömma sedan i går när de avverkades. Men vi sadlade båda två och Daniel och Ronja red. Det var jättekul att se dem båda till häst - samtidigt.
Men jag red ju också, Enya gick jättebra och var vääääääääldigt pigg.
Så det har minsann vart en konstig dag med sura och glada miner.
Här är en liten bildbomb på när jag hoppar studsmatta, enjoy!

gg

r

d

g

f

d

f

r

g

r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0