Hejsan alla bloggläsare

Hejsan alla bloggläsare där ute, Amanda här!
Idag så har jag vart jättemycket med Felicia Stenmark. Vi red ut - TVÅ gånger - barbacka. Det var supermysigt. Men eftersom vi båda red barbacka så flamsade vi rätt mycket som i förrgår. Så nu har både hon och jag bara 77 gånger kvar att ramla av.
Enya var väldigt pigg, hon ville typ galoppera - men inte jag. Än så länge vill jag bara skritta och trava barbacka, men när min balans är lite bättre - då kan vi, eller ska galoppera barbacka!
Just nu så befinner vi oss båda i mitt rum och ser på Twillight, vi har även ätit chips och druckit coca cola, men det har vi redan ätit/druckit upp.
d

d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0